REGISTREER UW GARANTIE

Via onderstaand formulier kunt u uw Totalcool product registreren.

Naam(Vereist)
Max. bestandsgrootte: 64 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Voorwaarden

ARTIKELEN MOETEN WORDEN RETOURNEREN NAAR TOTALCOOL (Pascalstraat 16, 7903 BJ, Hoogeneveen, Netherlands.) VOOR HET UITVOEREN VAN GARANTIEWERKZAAMHEDEN. GEREPAREERDE OF VERVANGENDE ARTIKELEN WORDEN DAN VIA COURIER FOC TERUGGEZONDEN.

We streven ernaar om onze dealers en hun klanten, evenals onze directe klanten, een uitstekende after-sales service te bieden. Om dit te garanderen, worden onze producten vervaardigd volgens de hoogste normen, waardoor reparatie of vervanging tot een minimum wordt beperkt.

De garantie dekt elk defect als gevolg van een fabricage- of montagefout vanaf de eerste dag van aankoop. De garantie dekt alle onderdelen en arbeid gedurende twee jaar NB.

Deze garantie dekt geen defecten die het gevolg zijn van verkeerd gebruik of misbruik tijdens gebruik, hantering, transport of opslag van de producten.

Om garantieservice aan te vragen, moet de eindgebruiker contact opnemen met de garantieafdeling van Totalcool van maandag tot en met vrijdag tijdens onze normale werkuren op 0031648533217 of per e-mail op warranty@totalcool.co.uk .

In het weekend of op feestdagen kan het eerste contactpunt de winkel zijn waar de aankoop oorspronkelijk is gedaan. Als de dealer de fout niet kan herstellen, moeten ze hun klant respectvol vragen om contact op te nemen met Totalcool wanneer het kantoor weer opengaat.

Als een garantieprobleem niet kan worden opgelost door het eerste telefonische contact met de eindgebruiker, zal Totalcool het defecte product ophalen, de juiste reparatiewerkzaamheden uitvoeren en het artikel retourneren aan de eigenaar. De rest van de garantieperiode van 2 jaar blijft van kracht. Dit proces zou niet langer dan een week moeten duren, hoewel we ernaar streven het in slechts een paar dagen te doen

Als het product niet kan worden gerepareerd, stuurt Totalcool een vervangende eenheid naar de eindgebruiker

In uitzonderlijke omstandigheden waarin de klant een onmiddellijke oplossing vraagt ​​voor een defect product binnen de garantieperiode van 2 jaar, bijvoorbeeld als hij de volgende dag gaat kamperen maar zijn Totalfreeze niet aansteekt, zal Totalcool in dit geval de onmiddellijke omruiling van nieuwe voor oud uit de dealervoorraad

Als Totalcool sluit, in dit zeldzame moment van crisis voor de eindgebruiker, zal Totalcool de dealer autoriseren om te beslissen of een onmiddellijke nieuw-voor-oud uitwisseling noodzakelijk is, op voorwaarde dat de retailer Totalcool op de hoogte stelt van de omstandigheden bij de eerste beschikbare gelegenheid (normaal gesproken op de eerste dag dat de garantieafdeling van Totalcool weer opengaat)

Ongeoorloofde retourzendingen buiten de hierboven beschreven retourzendingen worden niet geaccepteerd en worden geretourneerd op kosten van de afzender

Totalcool is eigenaar van alle onderdelen die zijn verwijderd uit gerepareerde producten, we behouden ons het recht voor om nieuwe en gereviseerde onderdelen van verschillende fabrikanten te gebruiken bij het uitvoeren van garantiereparaties en het bouwen van vervangende producten.

Wanneer Totalcool een product repareert of vervangt, is de garantieperiode slechts het restant van de oorspronkelijke garantie van 2 jaar vanaf de datum van oorspronkelijke aankoop door de eindgebruiker.